måndag 9 mars 2009

Måndag.

Nej, usch. Det är dött här. inte mycket som händer..
Men jag har i alla fall vävt som en tok idag.
Det är ju så sjukt mysigt.
Man sitter i sin egen lilla värld
tillsammans med musiken och ser nåt växa fram.. blaha.
Blir troligtvis färdig med väven imorgon.
Ska bli fint med en till, ny, sjal.

Imorgon är det även dags för mig och Sarah att samla ihop material till utställningen som har vernissage på Lördag.
Bra timing med nya sjalen.
Då slipper jag känna mig helt naken i alla fall.
Eftersom jag kommer lämna in allt som är "jag", i princip.

nåja.

Snart är det dags för Stockholmsvisit också. Som jag längtat!
Tänkte besöka HV för att se om det är nåt att satsa på.
Jag gissar ändå på det!
Sen blir det väl en del andra nöjen därtill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar